středa 23. února 2011

Hodiny odbíjejí už třetí půlnoc a jediné zrnko spánku nespadlo.
Jen sedět a koukat do plamenů.
Uvnitř i vně je takové ticho.
Jen pár vloček.
....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................PIKO

11 komentářů:

  1. Jak hluboko chceš ještě sestoupit?
    Ubohá!

    OdpovědětVymazat
  2. V jaspisech utopený23. února 2011 v 23:10

    Neznám a nevím, ale věřil jsem Vám, T. Největší tma bývá před rozedněním, ale nikdo nemyslí na to, že ráno nemusí nastat.

    OdpovědětVymazat
  3. a bílá černá co tě zahubí...

    OdpovědětVymazat
  4. Díky, že jste mi věřil Jaspisi. Svítání už asi nenastane.

    OdpovědětVymazat
  5. V jaspisech utopený24. února 2011 v 23:51

    Nastane vždy, ale Vy jej nechcete vidět, T., ale to už přeci víte.. Smím se zeptat, zdali když malujete, činíte tak skutečně naplno, celou duší? Činíte aspoň něco nesebedestrukčního rázu naplno?

    OdpovědětVymazat
  6. pamatuješ na ten kostel pod vodou? říkala jsi, že tam nebyl bůh. já nevím, kde je. ale ty jsi tam byla. pořád jsi to přece ty, můžeš to být ty. ten kříž si poneseš, nebo jej odhodíš.

    OdpovědětVymazat
  7. Malování je pro mně útěkem. Od sebe do sebe...

    OdpovědětVymazat
  8. V jaspisech utopený26. února 2011 v 5:46

    Tak to má být. Blahoslaveny nechť jsou útěky světu. Sobě. Musí však být plné a čisté.
    Smím poradit? Utíkejte, T., co to jde. Co duše dá.

    OdpovědětVymazat
  9. Oka, to nevadí, že nechápeš (nebo spíš nechceš pochopit). Není v možnostech člověka všechno pochopit, ale je v jeho možnostech nechtít vše pochopit. Bojuj, jak se dá, ale v první řadě nech být to svinstvo.
    Já nejsem!

    OdpovědětVymazat
  10. Dík za radu Davide.
    Uděláš líp, když se na mně jen vysereš, a nebudeš to rozmazávat.

    OdpovědětVymazat
  11. Nech to být, Kristýno. Mně sere, že jsem tě v tom tenkrát nechal v přesvědčení, že jediná přirozenost je žádná přirozenost. Možná, že kdybych tenkrát zakročil, něco by se nestalo. To je asi moje chyba, protože žádná přirozenost je správná, ale to, co děláš ty není přirozené. Ale pokud předpokládáš, že když se rozhodneš učinit nějaký krok, a já ho zametu, mýlíš se. Umíš chodit, tak i zametej. A nezapomeň, čím dřív se zbavíš těch lidí, co máš okolo, tím dřív budeš v pohodě.

    OdpovědětVymazat