sobota 25. prosince 2010

Skoro jsem na to tady zapomněla, skoro. Skoro jsem zapomněla na všechno, co jsem nechala v mlze za mnou. A skoro jsem si myslela, že bych zase mohla žít trochu normálně. A skoro se mi to povedlo. Skoro jsem se vyhnula pokušení... A skoro jsem u toho zhebla....

Mám za sebou dva měsíce v psychoterapeutickém sanatoriu. Není nic pěkného na tom, mluvit o důvodu proč jsem se tam dostala, stejně jako není nic pěkného na tom, že jsem to nezvládla. Dala jsem si šanci a promrhala jí. Dostala jsem šanci od jiných a posrala jsem to.

Ale bylo těžký bojovat sama. Už mi nezbyl nikdo, kdo by mi pomohl znovu vstát. A je to PŘESNĚ o TOM, že jsem doufala, že v TOM sama nezůstanu. Ale zůstala. Mladá, bohatá kráva, která si nechala vzít všechno krom zasraných peněz. Neměla jsem očekávat a plánovat a snít, ale jít tvrdě vpřed. Pryč od minulostí. Nesetrvávat na místě, být v pohybu.

Stalo se.
Sedím sama v týhle hrozný vile, která se mi jeví jako hrobka, kterou mi zanechal můj otec. I on radši ODEŠEL, než by se na mně koukal. Rozbila jsem všechny zrcadla a střepy dala na kupu v obýváku. Ani já se na sebe nechci koukat. Chci jen JEDNU jedinou noc plnou čerstvého SPÁNKU. Žádný hrozný sny, žádný dušení se strachem, žádnej POT!!!!
Jednu noc, Ježíšku. Jednu....
Prosím.

5 komentářů:

  1. co se to děje? taky ti do snů chodí šeptat mrtvé děti? podávat ruce lidé, kteří tady nejsou když otevřeš oči?
    možná, že mne še´ptá svědomí...

    kéž by se ti podařilo spát. ne, nepřeju ti sladké sny, ale spánek beze snů. protože opravdový spánek, nemá sny...

    OdpovědětVymazat
  2. Máš můj obdiv. Ale zároven je mi z toho všeho tak nějak smutno. Proč? proč to všechno. obávám se že já brzy skončim rovnou na psychiatrii...šílím, šílím, šílím... že Přeju ti ať se ti daří, i když to asi k ničemu není. brekeké.

    OdpovědětVymazat