pátek 27. srpna 2010

Dvacetšestlet

Pod stromy. Hle, vychází Měsíc červený, hle vychází pro ztracený oči moje zavřený...

Noční procházky mi dělají dobře. V temnotě noci se mi hezky vzpomíná na polibky a doteky, na dny slunce a smíchu.
Když procházím noční ulicí, jediná v dohledu, jediná na doslech a moje boty transformují moji bytost do koberce chodníku, vím že jsem sama a moje samota je definitivní. Není komu sdělit, že se v noci budím z hrozných snů, které mě nedovolí až do rána usnout. Není komu říct, že třetinu nocí roku vůbec nespím a když, tak po lahvi vodky.
Je mi dvacet šest let. Právě teď. Jsem lvice a těm se stává, že se odtrhnou od smečky. Jsem osamělý lovec na noční stezce. Lovím klid a mír. Pro duši i mysl.
Všechno spolu souvisí. Moje deprese a strach žít to je dluh za prohýřené noci, zpronevěřené vztahy, odvržené pomocné ruce, lži a nenávist. Musela jsem dopadnout do hlubiny (neříkám na dno, protože ve snech někdy přicházejí stavy, které možná dnem jsou, a tam bych se dostat nechtěla) a dusit se strachem. Muselo přijít probuzení a zároveň musel zemřít táta- člověk, který mi chtěl pomoci a který mi VĚŘIL, možná jediný na celém světě. Musel odejít, protože jinak bych nezmobilizovala všechnu sílu. Dax tvrdí, že neexistuje špatná zkušenost, a já konečně po víc jak roce cítím, že v tátově smrti můžou být i pozitiva.
Všechno spolu souvisí, protože lidi, které přitahuji já, zrcadlí to, co jsem já. Rozpadlá bytost bez konceptu. Přežívám. Jediný rozdíl je v tom, že já se zatím se dokážu držet pryč od drog. Že to chci vydržet.
Díky za vůli!

3 komentáře:

  1. Je ti 26 a stále jsi krásná, trochu unavená, milenka tmavého vesmíru. Přeji ti vše nejlepší, sílu a hlavně štěstí, které ti jednou vyklouzlo a né a né se vrátit zpět.

    OdpovědětVymazat
  2. V jaspisech utopený28. srpna 2010 v 12:54

    Tma je únik..luna táhne do lůna, dlaň stískaje, kde Teplo je a Mír.
    Co je to koncept žití?

    Vydrž! Na této cestě, Dny přijdou.
    Nerad klišovitě přeji, tedy Dobro v lovu!

    OdpovědětVymazat
  3. A Dax má pravdu, toho se drž.. může-li ti radit hloupý patnáctiletý fracek.
    Nepřeji ti ani tak štěstí (protože je moc vrtkavé a rádo podkopáva nohy), ale hlavně sílu. Bojuj lovče..

    OdpovědětVymazat